Logistik- & distributionsvirksomheder

Logistik & Distribution i Dynamics 365
At drive en succesfuld virksomhed i dag, kræver en effektiv og strømlinet logistik og distribution fra indkøb og lager til ordre og levering. Kunderne stiller større og større krav til pris, leveringstid, leveringssikkerhed, og har ofte særlige ønsker til mærkning, emballering, forsendelse m.v.
At kunne indfri alle disse ønsker fra jeres kunder, stiller krav til effektive interne processer og et detaljeret overblik over hver enkelt led i virksomhedens supplychain. Det er en nødvendighed, for at kunne tilbyde de rigtige vilkår til kunderne og samtidigt leve op til virksomhedens ønske om at bruge medarbejdernes tid rigtigt, reducere omkostningerne og fastholde virksomhedens indtjening.

Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 tilbyder en fleksibel løsning, der giver virksomheden det fulde overblik over forretningen. Løsningen understøtter alle virksomhedens processer og tilbyder en komplet suite af funktionalitet og automatiserede processer, der gør medarbejderne i stand til at håndtere kunders ønsker på en fleksibel og effektiv måde.

Vores kompetence
Vores konsulenter har branche erfaring og mere end 15 års erfaring med Microsoft Dynamics 365 inden for analyse, design og implementering af komplekse Dynamics 365 løsninger.

Vi har en unik viden om standard funktionaliteten i Dynamics 365 og vores konsulenter har hjulpet en række kunder med succesfulde Dynamics 365 projekter.

Kontakt os for en uformel snak om Dynamics 365
Hos Axlogic rådgiver vi meget gerne vores kunder og har masser af erfaring inden for implementering af Dynamics 365 – kontakt os for en uformel snak

Kontakt os allerede i dag og få svar på dine spørgsmål – send en mail til vores direktør Jacob Grut Dahl jgd@axlogic.dk eller ring på telefon + 45 70 70 58 66